השר בן גביר באירוע חשיפת סוכן: "משמר לאומי יחזק"

    אבי יעקב No Comments on השר בן גביר באירוע חשיפת סוכן: "משמר לאומי יחזק"

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר באירוע חשיפת סוכן סמוי ומעצר חשודים: "חיזוק המשטרה עם הקמת משמר לאומי, יביאו לנו את הכוחות להחזיר את המשילות. אני בטוח שהלב של כולם נשרף ואני שולח תנחומים למשפחה היקרה. המדיניות זה לעשות הכל כדי להחזיר את הביטחון האישי ברחובות"

    צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השתתף הבוקר באירוע חשיפת סוכן סמוי שהביא למעצרם של עשרות סוחרי חומרים אסורים ונשק במחוז מרכז. השר בן גביר: "חיזוק המשטרה עם הקמת משמר לאומי, יביאו לנו את הכוחות להחזיר את המשילות. רצח מזעזע הבוקר. אני בטוח שהלב של כולם נשרף ואני שולח תנחומים למשפחה היקרה. המדיניות זה לעשות הכל כדי להחזיר את הביטחון האישי ברחובות, בלוד, ברמלה, בטייבה, בטירא, ברהט, בירושלים, ביצהר ובחברון".

    "יום של חשיפת סוכן זה יום של בשורה, שאנחנו יודעים שיש פחות נשק ופחות דם ברחובות. העברנו את חוק הנשק, שמאפשר להיכנס לכל בית על מנת להוציא נשק, נעביר את חוק הפרוטקשן וחוק חברות השמירה ובעזרת השם אני מתכוון להביא עוד כלים למשטרה, תוספות במשכורות, תוספות של שוטרים וגם הקמת משמר לאומי חזק. השילוב הזה של חיזוק של המשטרה הכחולה יחד עם הקמת משמר לאומי, יביאו לנו את הכוחות לצמצם את הפשיעה ולהחזיר את המשילות".



    0 תגובות